czwartek, 10 stycznia 2013

#4 Pomiar komponentów ciała

Dziś na uczelni, podczas zajęć z fizjologii wysiłku dokonywałyśmy pomiaru naszych komponentów (składu) ciała tj.  FFM ( free fat mass - masa beztłuszczowa) , oraz FAT MASS ( masa tkanki tłuszczowej).  Więcej o samym badaniu możecie przeczytać na tej stronie.

Moje wyniki:

Wzrost: 162cm
Waga: 54,4 ( w ubraniu)
BMI: 20,7
FAT %: 20,8%
FAT MASS: 11,3kg
FFM: 43,1kg
TBW: 31,5kg ( woda w organizmie)

Porządane zakresy w moim przypadku:
FAT %: 21-33%
FAT MASS: 11,5 - 21,2kg

Moje wyniki są minimalnie poniżej normy tzn. okazuje się,że w moim ciele jest trochę za mało tkanki tłuszczowej. Hormony mam OK, więc myślę że to kwestia dość aktywnego trybu życia. Nie będę się rozwodzić, bo zdecydowanie muszę więcej poczytać na ten temat. Oczywiscie dam znać co ciekawego odkryłam :) Za miesiąc - czyli po ok. 1,5 miesiąca zdrowej diety i treningów powtórzę pomiar - jestem bardzo ciekawa różnic. 

***

+ dwa dzisiejsze zdjęcia podczas rozciągania.



Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Wow, ale jesteś porozciągana!! :)

    Co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :D Zazdroszczę rozciągnięcia :D Fota nr 1 wymiata ;) Też tak chcę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, zazdroszczę wagi i takiego ciała! Szczególnie, że umiesz zrobić taki zabójczy szpagat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, wychowanie fizyczne, ja w życiu bym się tak nie rozciągnęła ;P

    Kochana,wyłącz jak możesz weryfikacje obrazkową przy komentarzach, to jest bardzo uciążliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety studia nie mają nic do tego rozciągnięcia. jakbym polegała tylko na zajęciach na uczelni to bym się zamieniła w drewno jeżeli chodzi o gibkość ;) weryfikacja wyłączona, dzięki za informacje :))

      Usuń
  5. o, chyba pamiętam ten brzuch z awatara z vitalii. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow marzy mi się taki szpagat !

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci tego, że jesteś taka rozciągnięta :) ale to jedno z moich postanowień noworocznych, więc też tak będę umiała zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń