sobota, 12 stycznia 2013

#5 Plan treningowy nr. 1

Cześć!


Wstawiam pierwszą propozycje planu treningowego jaki mam zamiar zrealizować.

Poniedziałki
 aerobiczna 6 Weidera,
trening na pośladki - "Shape" czerwiec 2011

Wtorki
aerobik sportowy,
aerobiczna 6 Weidera

Środa
 aerobiczna 6 Weidera,
trening na plecy  (narazie po 2 serie):



Czwartek
aerobik sportowy,
trening na klatkę piersiową tj.
x1 lub 2

Piątek
 aerobiczna 6 Weidera,
trening na pośladki ( jak w poniedziałek)

Sobota
aerobiczna 6 Weidera,
trening na plecy (jak w środę)

Niedziela
aerobiczna 6 Weidera,
trening na nogi - "Shape" kwiecień 2011

+ rozciąganie

Oprócz tych ćwiczeń w ramach uczelni mam 1,5h pływania, 1,5h siatkówki i 2x 45min gimnastyki w tygodniu. Nie będę wpisywała tego jako element planu treningowego, ponieważ są to zajęcia z bardzo różną intensywnością.

 Dziś jest drugi dzień, drugiego tygodnia A6W (wariant z dniem przerwy). Na aerobik chodzę od jakiegoś czasu, ale z różną częstotliwością. Resztę planu rozpoczynam dziś. Trzymajcie kciuki!

***

 Jutro rano zmierzę obwody i zrobię zdjęcia obecnej sylwetki, które tu wstawię. Pomiary będę powtarzać co tydzień - żeby zaobserwować czy są jakieś rezultaty, natomiast następną fotkę wrzucę po miesiącu.

Co myślicie o moim planie? Zmienilibyście coś? Jestem otwarta na uwagi i sugestię.

Ściskam! :)

2 komentarze:

  1. piękne plany! :) trzymam kciuki za ich realizację:) powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w przypadku a6w nie mogłam poradzić sobie z bólem w odcinku szyjnym. pamiętam ten trening z shape, ale ja zdecydowanie wolę treningi z płyty, lubię kiedy ktoś motywuje mnie swoim głosem do działania. taki mój urok słuchowca
    trzymam kciuki za Twoje treningi

    OdpowiedzUsuń