środa, 27 lutego 2013

#14 Pierwsze przygotowania do wiosny.

Ostatnio staram się jeść posiłki bogate w białko, ograniczam cukier, wyeliminowałam słodzone, gazowane napoje i niezdrowe tłuszcze. W piątek opublikuję swój jadłospis z kilku dni, opiszę swoją dietę i jej początkowe rezultaty, oraz efekty z tamtego roku. Czas przygotować się na wiosnę! :)

 moja owsianka: płatki owsiane, siemię lniane, otręby, cheerios dla smaku, banan i pomrańcza

kuskus, fasolka szparagowa, jajko, suszone chilli + czerwona herbata - pychotka!

Na istagramie postaram się wstawiać na bieżąco większość posiłków. 

Trzymajcie się cieło!

4 komentarze:

  1. apetycznie to wszystko wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kuskus i fasola, mniam!!!! też szykuję się do wiosny, nie mam problemów z odstawieniem słodyczy i jedzeniem zdrowego żarcia, bo w sumie robię to przez cały rok (oprócz chwil słabości, kiedy tabliczka czekolady jest za mała), ale największym problemem jest nie picie coli, nie wiem co ona w sobie ma, ale puszka coli kusi mnie bardziej niż kilogram czekolady :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Coca Cola,a raczej Pepsi i Tigery to też moje przekleństwo!

      Usuń
  3. O jak ja dawno jajek nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń