sobota, 27 kwietnia 2013

Pozytywnie!

Kochani! 

Mówiłam, że u mnie wiele się dzieję. Nie mam czasu, żeby rozwodzić się co i jak, więc tylko szybko zdradzę, że dostałam się na program Erasmus do Portugalii. Ale to dopiero po wakacjach. Tym czasem za godzinę wyjeżdżam na Majówkę do Włoch. Mam zamiar porządnie naładować akumulatory i wrócić pełna energii do pracy, treningów itd. ! Trzymam kciuki, żeby było słońce i u mnie i u Was, gdziekolwiek się wybieracie. Obiecuję zdać relację z wyjazdu i podzielić się m. in zdjęciami ze zwiedzania Wenecji i Wiednia. Spełniam marzenia! :) Trzymajcie się! Ściskam! :)








6 komentarzy:

  1. Udanego majówkowego wyjazdu!
    I gratuluję dostania się do programu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci fajnie! Zazdroszczę. Byłam w Wiedniu, piękne miasto. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja spędziłam zeszłoroczną majówkę we Włoszech, było pięknie! Udanego wyjazdu :)

    Ja jestem na Erasmusie teraz, w Belgii :) świetna sprawa, na pewno będziesz zadowolona! No i trochę uciekniesz zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włochy... ymmmm, pozazdrościć.
    Ale ja wybieram się do Wrocławia i też się baaaardzo cieszę!
    Pozdrawiam i życzę miłej majówki

    OdpowiedzUsuń