sobota, 29 czerwca 2013

WAKACJE = TRIATHLON!!! / must have.

Wow! 101 obserwujących. To bardzo miłe i zaskakujące. Dziękuję!

 ***

Oficjalnie mogę powiedzieć, że rozpoczynam wakacje!  Pochwalę się Wam, że zaliczyłam ostatni egzamin, a tym samym zostałam instruktorką pływania. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła skorzystać z moich uprawnień, bo to mi sprawia naprawdę dużo radości i satysfakcji. Mam nadzieję, że moja praca zawodowa pójdzie m.in w tym kierunku. :) 

http://ninetythreesecrets.com
 A jeżeli już o wakacjach mowa to podzielę się z Wami moimi planami. Tak więc: wyjazdów za dużo nie będzie, za to...jak tytuł posta wskazuje, zamierzam po raz pierwszy wystartować na amatorskich zawodach triathlonowych, które odbędą się 18 sierpnia w Siedlcach. Zostało niewiele czasu, a jeżeli chodzi o moje przygotowania to...szału nie ma. Pływanie - ok, za to jazda na rowerze i bieganie jak na razie pozostawia wiele do życzenia. Oczywiście nie będę dramatyzowała, tylko ostro biorę się za siebie! Jutro wykupuję karnet open na pływalnie, rezygnuję z komunikacji miejskiej i przerzucam się na rower...no i oczywiście zaczynam więcej biegać! Dystans na jakim startuję to: 400m pływania, 10 km na rowerze i 3km biegu. Myślę, że to będzie super przygoda i duża motywacja do pracy nad kondycją i wyglądem. A może któraś z Was też ma ochotę spróbować swoich sił? :)

http://www.etsy.com/listing/107864821/keep-calm-and-triathlon-poster-12x18
 Na bieżąco będę się z Wami dzielić swoimi poczynaniami i oczywiście jeśli macie jakieś sugestie dotyczące treningu kondycyjnego to chętnie je poczytam i z nich skorzystam!

***

A to mam w planach zakupić w najbliższym czasie. Jak widzicie większość rzeczy jest związana z moim wakacyjnym celem :)









Podoba Wam się?


11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki by Ci się udało :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plan:) Ja na wakacjach popracuję nad basenem, może znajdę jakieś iwenty biegowe i wystartuję:) Chętnie poczytam o Twoich przygotowaniach i starcie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow triathtlon ... trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Triathlon? Wow! Mogła bym wystartować, ale bez pływania i roweru. ;) Trzymam kciuki za przygotowania!
    A z planów zakupowych chce kupić dokładnie te same Nike Free Run i butelkę Bobble- której nigdzie nie można aktualnie dostać. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, i powiem że zazdroszczę uprawnień, choć muszę się przyznać że na basenie to mnie już niestety długo nie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko ! Jesteś He-men'em ! :D Trzymam kciuki mega mocno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe u mnie rower i bieganie ok, pływanie fatalnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje decyzji. Mi zapewne dobrze by poszło w bieganiu, z rowerem też raczej bez problemu za to pływam tak, że ślimak by mnie przegonił :) No i psychicznie chyba nie jestem gotowa, aby zburzyć mi widzenie siebie jako tej wysportowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję zdobycia uprawnień, pięknie :)
    ja to pływam jak ślimak, uczyłam się teraz niby pół roku, chciałam podciągnąć zdolności, ale jeśli chodzi o predkość to jakaś masakra ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Super sprawa z triathlonem! gratuluję, podziwiam i trzymam kciuki! tego typu imprezy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń