sobota, 6 lipca 2013

aktywności / fotki motywacyjne

Dwa miesiące wolnego od szkoły i pracy - pierwszy raz od kilku lat. Trochę dziwnie się z tym czuję, co nie zmienia faktu, że to całkiem przyjemna perspektywa. Mam zamiar dobrze spożytkować ten czas! Trening, relax, zero nudy - to mój cel :) Ostatecznie zarejestrowałam się na zawody triathlonowe, opłaciłam wpisowe - już nie ma odwrotu! :)


Aktywności ostatnich dni:

Wtorek:
 1,75 km pływanie: 
- rozpływanie 500m.  ( kraul, grzbiet) metoda ciągła
- 5x50m. - 80% kraul, niepełna przerwa wypoczynkowa
 - 3x ( 100m. kraul + 100m. grzbiet + 100m. żaba) metoda ciągła 
- 100m. relaks, gleich 

Środa:
przerwa

  Czwartek:
2km pływanie:
- rozpływanie: 250m. kraul, 50m. grzbiet, 250m. kraul, 50m. grzbiet, 250m. kraul - met. ciągła
- 4x ( 50m nogi kraul + 50m ręce kraul), min. czas przerw
- 2x ( 100m. kraul, 100m. grzbiet, 100m. żaba)
- 100m. delfin dokładanka delfin
- 50m. relax

Piątek:
miał być bieg, ale tym razem mecz Janowicza okazał się ważniejszy ;)

Dziś:
2km. pływanie:
- 400m. kraul, 100 grzbiet, 250 kraul, 100 grzbiet, 100 kraul, 50 żaba - met. ciągła
- 5x ( 50m. nogi kraul + 50m. ręce kraul) - min. czas przerw
- 100 kraul, 100 grzbiet, 100 żaba, 100kraul, 100 grzbiet - długie pociągnięcie/ wyleżenie - met. ciągła

Tymczasem lecę biegać i zostawiam Was z kilkoma motywującymi fotkami!  Trzymajcie się!












4 komentarze:

  1. Dobry cel na wakacje, oby wyszedł :)
    Ale czasami to fajnie jest się ponudzić :)
    I dobry trening :)
    Jeżeli pogoda jutro dopisze, to sama wybieram się nad wodę popływać, więc nie będę pisała, że Ci zazdroszczę :P
    Zapraszam na mojego nowego bloga: http://silnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ostatni motywator najlepszy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś 15,6 km na rolkach:) jest moc! Wykorzystaj super pogodę i baw się dobrze

    OdpowiedzUsuń