środa, 3 lipca 2013

Co zrobić ze starymi ciuchami - czyli dla odmiany DIY.

Ostatnio, przez to, że jestem wolna od uczelnianych obowiązków,  mogę poświęcić trochę więcej czasu na przyjemności. Jakiś czas temu zainspirowałam się kilkoma filmikami z youtuba i zdjęciami projektów "DIY" m.in. z weheartit.com i stwierdziłam, że teraz jest dobra okazja na spróbowanie własnych sił.  Korzystając z wolnego czasu zabrałam się za przeróbki starych ciuchów, które marnowały się w szafie. Na pierwszy rzut poszedł longsleeve - wzięłam nożyczki i poucinałam rękawy i ściągacz, żeby nadać mu zupełnie inny krój. Banał i nic odkrywczego, ale "nowy", letni t-shirt jest. :)

http://picasion.com/i/1V4qU/


Następnie zabrałam się za przeróbkę długich, jeansowych spodni, których nie nosiłam 100 lat. Kupiłam wybielacz, barwniki do tkanin, trochę ćwieków już miałam. Co prawda na razie tylko obcinam, strzępię, wybielam i nabijam, ale już kolejne zbędne jeansy mam zamiar "odpimpować" na maxa tj. zabarwić, a jak dorobię się farbek do tkanin to i pomalować. :)

Zestaw niezbędny:

 nożyczki, pilnik ( do strzępienia), rękawiczki, papier ścierny ( niekoniecznie), "Bielinka"( lub inny wybielacz) +  spryskiwacz! - ja używałam takiego po płynie do szyb ;)




http://picasion.com/i/1V4t6/


http://picasion.com/i/1V4tQ/

Oczywiście nie wszystkie lubimy spodenki w stylu "obdarciuchów", ale na pewno każda z nas może sama wyczarować i inne cuda ze starych, znieszczonych ubrań. Jak dla mnie fajna zabawa i ciekawe, alternatywne zajęcie, gdy nie mamy siły lub zdrowia na trening.

8 komentarzy:

  1. Ciekawie wyszły te spodenki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki wyszły ci super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zrobiłam taki diy na szortach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba te przerabianie starych dżinsów w supermodne szorty. kiedy będę miała już figurę jaką sobie wymarzyłam i odważę się założyć szorty, też się pobawię w takie przerabianie bo na razie to sztuka dla sztuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótkie spodenki ombre wyglądają mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam przerabiać stare ciuchy i zamieniać je w nowe. Bardzo ładnie Ci te przeróbki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  7. ożywiłaś stare spodnie, brawo! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń