piątek, 16 sierpnia 2013

Jak wygląda mój dzień - wideo :)

  Pojutrze zawody. W tym tygodniu odpuściłam sobie intensywne treningi - dwa razy pobiegałam, a dziś przejechałam ok. 30km. na rowerze. Jutro leżę na kanapie i przygotowuję się mentalnie. Tym czasem zostawiam Was z filmikiem ( jeśli macie ochotę obejrzeć to proponuję "full screen") i proszę o wyrozumiałość, bo mistrzem montażu to ja nie jestem. ;)



 Aha! I jeszcze jedna prośba: trzymajcie kciuki, żebym  ukończyła zawody bez zatrzymania i w niezłym czasie. Taki jest mój cel. Na pewno zdam relację najszybciej jak się da!

5 komentarzy:

  1. Ale super filmik!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :) zapraszam do obserwowania i komentowania http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie oglądało się ten filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY!!! :D

    Dodaję sobie do zakładek. I liczę na więcej :)

    Przypomina mi to trochę projekty, jakie robiłam na studiach [na przedmiocie Multimedia] ;)

    OdpowiedzUsuń