poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sportowe nowości w szafie!

  Wpis na szybko, bo zaraz uciekam biegać. Przyznaję się, że ostatnio, zamiast trenować,  za dużo czasu poświęcam na regenerację. ;) Zawody w niedziele...tuż tuż,  a więc to ostatnie dni, żeby spiąć tyłek. Od piątku leżakuje i ładuję akumulatory aż do startu.

 Wracając do tematu - chwalę się zakupami! Nowe buty do biegania już pokazywałam, t-shirty mam. Jedyne w co musiałam zainwestować to: krótkie i długie spodnie oraz coś, dzięki czemu nie będę musiała trzymać mp3 lub telefonu w ręku podczas biegu. Mamy wyprzedaże, lepszego momentu na zakupy znaleźć nie można!


H&M Sport / Kalenji ( Decathlon)

Kelenji



Udanego wieczoru!

11 komentarzy:

  1. mam sporo rzeczy z Kelenji są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, bo to chyba moje pierwsze ich produkty :)

      Usuń
  2. Mierzyłam te spodenki H&M kilka tyg temu. Bardzo mnie kusiły i pewnie bym wzięła, gdyby nie były kolejnymi czarnymi w mojej szafie ;)

    Były tańsze? O ile dobrze pamiętam normalnie kosztowały ok. 40zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety cena się nie zmieniła :( w ogóle jak na wyprzedaże mało było przecenionych sportowych ciuchów w h&mie - przynajmniej w tym co byłam. jedynie długie, męskie getry...ale duuuże.

      Usuń
    2. No właśnie cholerka, w H&M są zawsze fajne przeceny ale cen sportowych kolekcji nie kwapią się obniżać ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne te nowości! Opaskę na ramię też chyba będę musiała za niedługo kupić, co by nie biegać ze "sprzętem" w ręku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakiej cenie ten pokrowiec? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomijając nowiuśkie rzeczy, które wyglądają wspaniale, masz GENIALNE okulary Dziewczyno! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś :D Bardzo fajne rzeczy, w sumie wszystkie też bym przygarnęła hihi.

    OdpowiedzUsuń