niedziela, 25 sierpnia 2013

TOP LISTA #2



 Dziś kolejny spis rzeczy wszelkiego rodzaju, które chciałabym Wam polecić. Oto one:




Jeżeli macie problemy z suchymi, popękanymi ustami to polecam Wam ten balsam do ust. Moja mama dostała próbki od dentystyki  i tego samego dnia kupiłam pełnowymiarowy produkt. Już po jednym dniu czułam, że jest dużo lepiej. Po nasmarowaniu daje fajny efekt chłodzący i ma miłą, kremową konsystencje. Nie wiem jak inne produkty tej firmy ( wazelina i pomadka w sztyfcie) ale ten jest naprawdę OK. Kosztuje ok. 12,5 zł.


 Koktajl bar "Akwarium" na ul. Francuskiej 50/9 i ich obłędnelody!!! Wczoraj jadłam je po raz pierwszy podczas wycieczki rowerowej, a dziś wróciłam tam z mamą. Niebo w gębie! Bardzo duży wybór smaków i wszystkie które wypróbowałam - przepyszne. Cynamonowe, wiśniowe, cookies, krówka, jabłkowe, spróbowałam też  grejpfrutowych i kawy z whiskey od mamy. Polecam każde po kolei, ale chyba te pierwsze najlepsze! Jedyny minus to to, że koszt jednej gałki wynosi 3zł - ale panie z obsługi nie żałują. ;)


 Ostatnio w wolnym czasie oglądam dużo kanałów kosmetycznych na youtubie. Dziewczyny wykonują na nich makijaż, testują i polecają kosmetyki, dzielą się radami i trickami. Niektóre z moich ulubionych to:

 RedLipstickM0nster - widać, że dziewczyna wie o czym mówi i zna się na rzeczy. Zakręcony freak z pasją.
Alina Rose  - dużo porad kosmetycznych, wiadomości na temat naturalnych produktów, pielęgnacji itp. Sympatyczna prowadząca, która wyczerpuje wątki.
maxineczka - makijaż, makijaż, makijaż
katOsu - jw. - - pełna profeska i zdumiewające efekty

 

Kings of leon - jak zwykle niezawodni. Już nie mogę się doczekać ich nowej płyty - 24 wrzesień 2013!

  Na razie to tyle. 
Udanego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. Kings Of Leon - jak najbardziej nastrojowo! Pierwszy film to sztos - mega przekaz i 100% prawdy. MOTYWATOR!

    Bardzo bym chciała abyś stała się częścią ideii, którą właśnie tworzymy :) Tematyka oscyluje w tematy Ci bliskie - ćwiczenia, dieta ale także zaburzenia odżywiania. Widzę, że jesteś biegła w tym temacie także przyda się każda opinia. Zapraszam -> http://dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywator jeden z moich ulubionych, często puszczam go rano, wtedy wiem, że wykorzystam dzień na 100 %. Generalnie ganał OdważSięŻyć jest przecudowny, śledzę go od dawna :>

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, a ja tak lubię się wylegiwać w łóżku;/ Motywujący ton! Ciekawy filmik;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam chłodzący efekt na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulica Francuska jest przepiękna - widziałam tam restauracje, nad którą wiszą rozłożone parasolki, świetnie to wygląda!
    A motywacja, zdecydowanie jedna z lepszych

    OdpowiedzUsuń
  6. na zalando są na pewno wpisz sobię w google nike pro II i wyjdą ci polskie sklepy widziałam że cena to tak jakoś 109 zł + wysyłka :) jednak w sklepie nike pewnie zaplacimy z 300 zł ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham głos tego kolesia z Kings of Leon... Jak kiedyś odważę się na bieg 15-kilometrowy to na pewno z ich płytą! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała Saska Kępa jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. blistexy ogólnie są genialne, zarówno ten jak i klasyczny niebieski. wg mnie lepsze od carmexów

    OdpowiedzUsuń