poniedziałek, 5 sierpnia 2013

wakacje / KUŹNIA TRIATHLONU

  Wróciłam! Godziny wiosłowania, pływanie w jeziorze, długie spacery i wieczory przy ognisku, świetne koncerty i niezapomniane chwile z fajnymi ludźmi  - 10 najlepszych, a zaraz najintensywniejszych dni tych wakacji już za mną. Spływ kajakowy i Woodstock naładował mnie mega pozytywną energią! Będzie mi tego brakowało!



Gooral i Mazowsze - mistrzostwo!


 ***

  Tym czasem wracam stęskniona za ruchem i zdrowym jedzeniem. 2 tygodnie do mojego pierwszego, amatorskiego triathlonu. Ostatnie dni na przygotowania -  pływanie, rower, bieganie, odpoczynek.

  Przed wyjazdem na obóz kajakowy miałam przyjemność wziąć udział w treningu biegowym "Kuźni triathlonu"  w Parku Łazienkowskim. Poszłam poćwiczyć z grupą "początkującą", która prowadzona jest przez Magdę - moją koleżankę z uczelni, instruktorkę piłki nożnej i fitness-jogging. To właśnie ona podrzuciła mi pomysł wystartowania na zawodach w Siedlcach i dawała wskazówki jak biegać na początku moich przygotowań.

Pierwsza część treningu składała się z ciągłego 45min. biegu w tempie 1km/7min. I wiecie co? Po zakończeniu byłam z siebie naprawdę dumna! To chyba był mój pierwszy tak długi dystans przebiegnięty bez przerwy i bez muzyki. Zapewne dla większości z Was  nie jest to żaden wyczyn, ale ja naprawdę nigdy nie byłam dobra w biegach długodystansowych, a do niedawna ich po prostu nienawidziłam! Gdyby nie Magda i reszta dziewczyn to chyba bym nie podołała. :)

  W drugiej części treningu rozciągaliśmy się, a następnie Rafał - założyciel i jeden z trenerów Kuźni poprowadził trening ogólnorozwojowy z piłkami lekarskimi. Jeżeli macie problemy z motywacją to ich oferta powinna Was zainteresować. Pełen profesjonalizm, doświadczeni trenerzy i sympatyczna atmosfera -  czyli to czego potrzebują lenie, żeby im się zachciało! Od czasu do czasu organizują otwarte treningi - na ich stronieprofilu na facebooku możecie dowiedzieć się więcej. Polecam przyszłym triathlonistom i nie tylko. :)


kuzniatriathlonu.pl


3 komentarze:

  1. widzialam te kolorowe babeczki z Wood w tv nawet spoko wystep

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczęta, zrelaksowana możesz uderzyć w treningi ze zdwojoną mocą :) Będę trzymała kciuki za Twój triathlon :)

    OdpowiedzUsuń