poniedziałek, 9 września 2013

Fotomix. Portugalia cd.

  Jak na facebooku wspominałam, na razie nie mam w domu internetu i ciężko mi wstawić konkretniejszego i dłuższego posta. Dopiero 16 września rozpoczynam rok szkolny, więc liczę, że w tym tygodniu uda mi się jeszcze gdzieś wyjechać ze współlokatorkami. Teraz wrzucam kilka zdjęć, lecę korzytać z super pogody i obiecuję, że z wpisami będzie lepiej!
W szkole.

Nie wiem czy jest bezdomna...ale już chyba nasza. Seniorita :)
Spacer po okolicy...



Mamy super właściciela domu, który przynosi nam takie prezenty ze swojego ogrodu. Pyszne!


Kawa - chyba najtańszy napój w portugalskich barach, restauracjach, kawiarniach. Ok. 0,6 - 1 euro. Bardzo dobra.

Park i ogólnodostępna siłownia na powietrzu - lubię! :)
 Nadal czekam na mój bagaż. Jak tylko przyjedzie wskakuję w sportowe ciuchy, pędzę biegać i ćwiczyć. Mam ze sobą dobre, lubiące sport towarzystwo, więc z motywacją nie powinno być problemu.

4 komentarze:

  1. Kociak przepiękny! A siłownia na powietrzu to wspaniała rzecz, korzystam póki co tylko z takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tylko ludzie +50 na takich są :) chociaż to dziwne bo młodych nic :P

    OdpowiedzUsuń