niedziela, 1 września 2013

Wyczuwam przygodę!


zdjęcie z weheartit.com , przeróbka moja

  Jutro wylatuję do Portugalii. 9 września rozpoczynam ostatni, 5 ( II mgr ) rok moich studiów. Pierwszy raz będę się uczyła poza Warszawą,z dala od domu...i to od razu na drugim krańcu Europy - w Fafe, znajdującym się 45 min. samochodem od Oceanu Atlantyckiego, niedaleko Porto i Guimarães. Cieszę się, że podszkolę angielski, nauczę się trochę portugalskiego, poznam inną kulturę, ludzi  i mam nadzieję odwiedzę wiele miejsc.

  Ostatnie dni były bardzo intensywne. Pakowanie, ostatnie zakupy i żegnanie z najbliższymi. Na pewno będę tęsknić, ale wiem, że ci najważniejsi mnie odwiedzą. Wyczuwam przygodę i jestem baaardzo podekscytowana. Spełniam marzenia!



  Postaram się jak najczęściej pisać, aktualizować fb. Nie zabraknie wpisów "fit" itp., ale tematyka na pewno zostanie też urozmaicona "podróżniczo". Co o tym myślicie?


13 komentarzy:

  1. wow! portugalia! czad! ja na ersamusa chce do turcji albo wlasnie do portugalii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, jestem jak najbardziej za wpisami "podróżniczymi"! :)
    Szykuje Ci się bardzo fajna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę wpisy podróżnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się dołączam do fanów podróżniczych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Portugalia - super! :) ja z Erasmusa wróciłam dwa miesiące temu, super czas i niezwykła przygoda :) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Mi brakuje podróży więc chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie będzie o tym czytać ;)

    staram się wrócić do Was i treningów, ale potrzebuje wsparcia! oczywiście to samo chce Wam dać! dlatego założyłam stronę mojego bloga na facebooku: www.facebook.com/healthyliffe
    tam będę starała się być z Wami jak najczęściej, bądźcie więc i Wy ze mną. razem możemy więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, Portugalia,jeden z moich wakacyjnych celów (niestety nie najtańszy). Moja kuzynka uczyła się rok w Hiszpanii na erasmusie i wspomina cudownie. Obyś ty też się świetnie bawiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :) Psiak na pewno też będzie tęsknić

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz obowiązkowo! sama chcę gdzieś jechać na erasmusa, więc chętnie poczytam jak jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny masz blog :)) zapraszam takze do mnie;)

    OdpowiedzUsuń