poniedziałek, 6 stycznia 2014

I urodziny bloga! Podsumowanie i postanowienia na ten rok!

   

To już rok od kiedy prowadzę bloga - ale ten czas leci! "Do trzydziestki" powstało z myślą o samomotywacji i był to trafiony pomysł. O tym, że całkiem dobrze się sprawdził w roli "wspomagacza" możecie przeczytać w TYM poście. Mimo niezbyt regularnego prowadzenia, związanego m.in. z brakiem  internetu w domu w Portugalii i sporej ilości zajęć, jestem naprawdę zadowolona z tego, że go nie skasowałam, a sporo z Was regularnie do mnie zagląda! To super uczucie! :) Statystyki nie są powalające, ale wychodzę z założenia, że nie piszę bloga dla numerków, a dla przyjemności.

Napisałam 72 posty.
Bloga obserwują 123 osoby.
 Wyświetlono go 36 996 razy.
 Niedawno też założyłam blogowego facebooka i instagrama.


   W tym roku obiecuję Wam i sobie, że posty będę dodawała częściej, a tematyka pozostanie różnorodna...i mam nadzieję ciekawa. Bardzo bym chciała odwiedzić chociaż 5 krajów europejskich, tak jak udało mi się w tym roku. Chcę wystartować w biegu na 10km. podczas ORLEN Warsaw Marathon w kwietniu, w V Triathlonie Siedleckim w wakacje i mam nadzieję, że jeszcze gdzieś indziej - jestem otwarta na propozycję! Oprócz tego najważniejszym celem jest napisanie i obrona pracy magisterskiej, to już ostatni rok studiów. Nie sądziłam, że kiedyś to napiszę, ale ten czas naprawdę szybko zleciał...

Życzcie mi powodzenia!

3 komentarze: