poniedziałek, 21 lipca 2014

Czas na smoothie i plany wakacyjne!

         Jeszcze tylko kilka intensywnych dni nauki i harówki przede mną. Czekam na obronę pracy magisterskiej, która ma się odbyć w tym tygodniu, a której dokładnego terminu nadal nie znam. Mały stres odczuwalny...ale pociesza mnie fakt, że upragniony urlop - tuż, tuż! Wyjazd na Woodstock za tydzień, a do Grecji - za dwa! W końcu rozpocznę beztroski czas leżakowania, leniuchowania ze znajomymi, pływania w morzu i grania w plażówkę. Teraz sprężam się, walcząc o dobrą formę. Ćwiczę, piję dużo wody i...odstawiam słodycze, zastępując je owocowymi koktajlami.  Oto jeden z nich:

 
dwie garście borówek
jeden mały banan
3/4 jogurtu naturalnego

Smacznego!

***  

   Borówka, zwana owocem XXI wieku  jest bogata w przeciwutleniacze. Zawiera kwas egalowy i kwas foliowy, które chronią przed chorobami nowotworowymi. Redukuje zły cholesterol, oraz niweluje zmęczenie wzroku i poprawia jego jakość.

 ***

A jakie są Wasze plany na wakacje ?!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam smoothie, prawie codziennie robiłam z truskawek a teraz muszę poszukać innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku wakacje spędziałam nad morzem :) Ale zycze udanych wakacji Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i pyszne! Ja robię bardziej zróżnicowane i właśnie pisze o tym posta :) Fajnie jest trafić na taki fajny blog i na 100% będę powracać!

    Całuski
    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszy koktajl ewer ;> borówki to moje ulubione owoce.

    OdpowiedzUsuń