czwartek, 11 września 2014

Top lista! #4

Wracam z cyklem wpisów z moimi ulubieńcami i mam nadzieję, że zawsze znajdziecie w nich coś co przykuje Waszą uwagę!
  Zapewne wielu Warszawiakom znana sieć restauracji z wietnamskim jedzeniem "Du-Za Mi-ha". Byłam tam tylko raz, na ul. Widok 16 i jedzenie było przepyszne. Wzięłam makaron sojowy z wołowiną i warzywami zalany bulionem - pycha! Wszystkie dania są w naprawdę przystępnych cenach, porcje duże i podane prawie natychmiastowo. Pewnie nie odważyłabym się polecić tego miejsce po jednorazowej wizycie gdyby nie to, że dużo moich znajomych jest ich stałymi gośćmi. Spróbujcie, bo warto. Ja na pewno wrócę!

Wnętrze restauracji przy ul. Widok 16.


   Chcielibyście, żeby Wasze teksty były spójne i intrygujące, a macie z tym problem? Mam coś dla Was. Blog pt. "Poradnik pisania", który tworzony jest przez Joannę Wrycza-Bekier - autorkę wielu książek m.in "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy?". Właśnie po przeczytaniu recenzji tej publikacji, u którejś z dziewczyn z "blogiodchudzaniu" (wybaczcie, że nie zapisałam adresu), trafiłam na stronę pisarki. Jak sama nazwa wskazuje znajdują się na niej porady w jaki sposób pisać, redagować teksty, sporo o webwritingu itp. Myślę, że każdy z blogerów powinien poświęcić kilka minut na przejrzenie tego linka. Być może ta wizyta ułatwi komuś pisanie w taki sposób, żeby zachęcić czytelników do częstszych odwiedzin.


    Historia ojca i niepełnosprawnego syna. Niesamowita więź i imponujące ( to za mało powiedziane) osiągnięcia. Nic więcej nie dodaję. Po prostu obejrzyjcie i nie mówcie, że macie ciężkie życie i nie chce Wam się poćwiczyć. Uwaga - bardzo wzruszające!



  Jeżeli lubicie fotografować telefonem i bawić się w edytowanie to polecam Wam aplikację do obróbki zdjęć - "VSCO Cam". Świetne filtry i dużo innych opcji. Przykładowe zdjęcia po użyciu programu znajdziecie na tej stronie: KLIK.

Dziś na tyle. Jeżeli macie ochotę na większą porcję tego typu linków, filmików i zdjęć to zapraszam na moją stronę na facebooka,  którą staram się codziennie aktualizować.

1 komentarz:

  1. Lubię kameralne knajpki i restauracje :) A o VSCO Cam słyszałam ( głównie dzięki IG) I chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń