piątek, 10 października 2014

Moja włoska przygoda rozpoczęta!

   Nieco ponad tydzień temu dotarłam na miejsce. Do Denno, małej wioski w prowincji Trydent, gdzie czas pływanie baaardzo wolno. Dla mnie to zupełnie coś nowego, odmiennego od Warszawy, a zarazem cudownego, pięknego i klimatycznego! Tutaj będę odbywała praktyki w szkole prowadząc wychowanie fizyczne, uczyła się języka włoskiego, jadła  przepyszne jedzenie,a moim jedynym zmartwieniem będzie nie przytyć 10 kg. Oprócz tego chcę zwiedzać, poznawać i czerpać garściami atmosferę kraju, którego symbolem jest piękna architektura, cudowne widoki i wyśmienita kuchnia. Tym czasem zapraszam Was do obejrzenia pierwszych zdjęć i obiecuję, że będzie ich dużo, duuużo więcej!   

Lot Warszawa - Bergamo

 1. W drodze do Denno 2. Denno  3. Wierza zegarowa na Piazza Duomo w Trydencie - jednym z większych miast, położonych blisko mojego miejsca zamieszkania.  4. Trydent i jego klimatyczne uliczki

1. Trydent cd. 2. Piękne freski zdobiące kamienice. 3. Okiennice, uwielbiam te wszechobecne okiennice! 4. Fontanna Neptuna na placu Duomo

Takie widoki otaczające moje obecne miejsce zamieszkania.

 Szafka z makaronami po pierwszej wizycie w sklepie. Przypadek ? Nie sądzę. 

Pierwszy dzień praktyk

Wpis dzięki uprzejmości sieci wi-fi, otwartej jedynie na 1m2 w mieszkaniu. W kuchni. ( Powtórzę się: przypadek? Nie sądzę.)


8 komentarzy:

  1. Gdy mam czas wchodzę na wiele blogów ale to do Twojego często wracam :) życzę udanego wyjazdu, wielu pięknych wspomnień i uśmiechu. Jak tylko wi-fi będzie uprzejme i dostępne ;) proszę dziel się zdjęciami. Włochy skradły me serce :) Miłego dnia Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie widoki z pewnością zmotywują do robienia czegoś wyjątkowo kreatywnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu! Bardzo dziękuję za miłe słowa! :) Zdjęć będzie masa!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie przepiękne miejsca, zdjęcia! zawsze chciałam tam pojechać ale jeszcze nie było mi dane :) muszę pozbierać troszkę funduszy i w końcu kiedyś się wybrać :) serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała przygoda i doświadczenie. Powodzenia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że udało Ci się zorganizować praktyki w innym kraju !!! i to nie byle jakim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kamienice!
    Miłej przygody :)

    OdpowiedzUsuń