sobota, 28 lutego 2015

Odzież sportowa - kolekcje na sezon wiosna-lato 2015.

    Moda - czy tego chcemy czy nie, jest nieodłącznym elementem naszego życia. Nieważne czy się nią interesujemy, jesteśmy pod tym względem minimalistami, czy lubimy się nią bawić się, a nawet prowokować - częściej lub rzadziej musimy zrobić zakupy odzieżowe ( ewentualnie ktoś zrobi to za nas), bo na golasa chodzić nie wypada. W moim życiu moda nie zajmuje wysokiej pozycji. Zdecydowanie wolę zbierać kasę na wakacje, jakąś wycieczkę itp. Czasem mam fazę na kupowanie książek, kosmetyków...no dobra, bluzek, butów, majtek i sukienek też, ale na pewno nie jest to moim hobby i nie zaliczam się do grupy fashion-victims.


  Tak czy siak, dochodząc do sedna. Ostatnio, w tym wpisie napisałam kilka słów o motywacji. W jednym z punktów wspomniałam o nagradzaniu się. Moim zdaniem, jedną z fajniejszych przysług, prezentów jakie możemy sobie zrobić po osiągnięciu wyznaczonego celu, jest kupienie czegoś potrzebnego, związanego z naszym zainteresowaniem np. poradnik, hantelki, albo ELEMENT ODZIEŻY. Nie dość, że przyjemniej jest uprawiać sport w czymś do tego przystosowanym, to fajnie jest również dobrze wyglądać podczas treningu. Nie mówię tu o tym, że wstydem jest się spocić, być czerwonym itp. , ale po prostu zazwyczaj człowiek lepiej czuje się w przyzwoitym topie niż dziurawej, wyciągniętej koszulce. Szczególnie jeśli nie ćwiczy w swoim mieszkaniu (bo oczywiście, że czasem w domu robię to w wyciągniętym, starym dresie i zmechaconym t-shirt'cie! )
    Zrobiłam mały "research" w sieci i znalazłam kilka sportowych kolekcji na sezon: wiosna-lato 2015. Na pewno sporo sklepów ominęłam, ale mam nadzieję, że jeżeli jesteście w trakcie poszukiwań jakiegoś elementu sportowej garderoby, to ich mały spis w jednym miejscu Wam się przyda.

1. Adidas Originals by Rita Ora 


2.  Adidas by Stella McCartney




4. Puma Spring/Summer 2015


5. 4F Spring-Summer 2015


6. Spring 2015 Victoria's Secret Sport Collection





 6. H&M SPORT 2015


7.  OYSHO GYMWEAR




Running

Yoga




  Jeżeli chodzi o kolory, kroje to moimi zdecydowanymi faworytami są kolekcje 4F, Nike i Mango Yoga. W porządku jest też H&M i uważam, że ich jakość jeżeli chodzi o sportowe ciuchy jest ok. Mam staniki , topy i shorty, długo ich używam i nie mogę narzekać na to, że się niszczą. Niestety mam wrażenie, że każda ich sportowa kolekcja jest do siebie podobna, mało zaskakująca. Tylko z tego powodu nie zaliczam ich do ulubieńców.  



  A co Wam się podoba najbardziej ?! Dajcie znać jak są Wasze ulubione sklepy ze sportową odzieżą i czy macie wyrobioną opinię na temat jakości produktów poszczególnych firm.

11 komentarzy:

  1. Oj marzą mi się takie nieograniczone niczym zakupy sportowe.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć, że kiedyś biegało się w tenisówkach i koszulce z bawełny :D

      Usuń
  2. Puma mnie zachwyciła ! Przydałby się bon na...sporą sumkę i poszaleć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie królują staniki z h&m bo faktycznie się nie niszczą. Ale w tym roku czaje się na jakieś fajne spodenki do biegania, najlepiej w neonowych kolorach. Jednak jeszcze nie udało mi się znaleźć takich, które spełnią moje oczekiwania :(
    A Ciebie serdecznie zapraszamy do nas na http://wwrunning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne kolekcje!
    Czy ktoś z Was korzystał z odzieży 4F? Zyskała sporą popularność po Olimpiadzie, ale czy jest to dobry sprzęt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kurtkę zimową. Była stosunkowo tania i jest rewelacyjna - ciepła i wytrzymała! A co do innych produktów, to masa moich koleżanek nosiła ich odzież podczas studiów na AWF. Nigdy nie narzekały, a fajnie wyglądały, więc raczej się sprawdza :)

      Usuń
  5. Świetne te kolekcje sportowe! Naprawdę jaram się modą sportową :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektore ubrania sa takie sliczne, ze masakra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje. mi najbardziej przypadła do gustu 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 stylizacja wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń