niedziela, 10 maja 2015

Podsumowanie miesiąca wyrzeczeń w kilu słowach i zdjęciach.

    

   Przychodzi taki dzień gdzie pojawia się impuls do działania. Zacierasz ręce i stwierdzasz, że "tym razem" wytrwasz w postanowieniu, staniesz na głowie, żeby osiągnąć cel i nie dasz swoim słabościom za wygraną. U mnie taki moment pojawił się miesiąc temu - niby niewiele, ale jednak. Miesiąc porządnych treningów, miesiąc bez słodyczy, żadnego "cheat meala", zmiana nawyków - nawet po tak krótkim czasie człowiek czuję się zdrowszy, a przede wszystkim silniejszy psychicznie!
       Sport był w moim życiu od zawsze, ale znów poczułam tą prawdziwą zajawkę.  Na FB już pisałam, że w drodze po zdrowie i dobrą formę skróty i łatwe rozwiązania nie istnieją, a mimo to, ten proces nadal może być super zabawą i przyjemnością. Nie szukajcie diet cud, nie szukajcie aktywności, które gwarantują w dwa tygodnie -10cm w pasie. Po prostu wkręćcie się w to "uzależnienie" - ćpajcie sport, upijajcie się potreningowym stanem i czerpcie garściami z efektów ubocznych, które przyjdą w swoim (proporcjonalnym do włożonej pracy) czasie. JASNO postawiony cel i dążenie do niego - to właśnie przepis na sukces. 














 A na koniec kilka motywujących słów od bardzo mądrego Pana:


Więcej na FB i instagramie.

12 komentarzy:

  1. sport uzaleznia - to prawda
    jeszcze rok temu bylam typowym kanapowcem ktory nie podbiegl nawet do autobusu bo przeciez przyjedzie nastepny
    ale grunt to znalezc aktywnosc ktora sie lubi i nagle staje sie to przyjemnoscia

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki przeczytałaś czy dopiero do przeczytania? Możesz którąś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem obecnie na "spalaj tłuszcz, buduj mięśnie" - rewelacja! bardzo polecam. tę książkę powinien przeczytać każdy człowiek, który pragnie zmienić swoje życie w zdrowy sposób, a nie jakimiś szalonymi dietami i programami. na pewno kiedyś napiszę parę słów na temat tego poradnika :)

      Usuń
  3. Jedzenie wygląda smakowicie :) też jestem ciekawa co do książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz naprawdę świetnie! Dzięki za motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życie na pudełkach, najlepsze :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny brzuszek i jedzonko też :)
    www.tamitolarun.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotki tych pyszności mniam :) Świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdziwe zajawki są najlepsze:) gratuluję i powodzenia w dalszym sportowym życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dłuższego czasu mogę powiedzieć że "zapomniałam" o zdrowym stylu życia, wszystko to wydawało mi się już nudne i nim się obejrzałam wyglądałam i czułam się coraz gorzej, ale widzę że chyba dzięki tobie do tego wróce. TEN WPIS JEST CUDOWNY *.* Czuję się megamega zmotywowana i jakaś szczęśliwa i podjarana tym xD Cytat na końcu na prawdę mega, napiszę go gdzieś i powiesze :D + Masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń