sobota, 19 grudnia 2015

Prezenty - kilka pomysłów na upominki dla dziewczyn trenujących i nie tylko.

     Nie jestem i nigdy nie byłam mistrzynią kupowania prezentów. Zawsze mam problem co wybrać, zbyt długo to analizuje  i ostatecznie robię świąteczne zakupy na ostatnią chwilę. Podarunki dla płci męskiej to moja zmora, więc tego tematu się nie podejmuję, ale myślę, że jestem w stanie pomóc tym którzy zastanawiają się co kupić przyjaciółce, dziewczynie lub innej znajomej kobitce. 
   Znajdziecie tu kilka pomysłów dla fanek sportu i sporo uniwersalnych opcji takich jak: świeczki, kosmetyki czy element garderoby. Mam nadzieję, że ułatwię sytuację tym, którzy szukanie upominków mają jeszcze przed sobą. Święta tuż tuż, to ostatni dzwonek!
    A może już coś kupiliście ? Podzielcie się swoimi wyborami w komentarzach - jestem bardzo ciekawa!

christmas gifs

       1. Shaker GYMHERO
       2. Świeczki zapachowe Ikea
       4. Latarenka Ikea
       5. Czapka H&M

Untitled #5


        1.Kubek GYMHERO
        2. Listonoszka Parfois
        3. Ponadczasowy kalendarz Reginy Brett
        4. Rękawiczki treningowe Proud
        5. Obramowany plakat motywacyjny


Untitled #6
      1. Spodenki Nike Performance
      2. Rewelacyjna książka Dr Staretta - w końcu po polsku!
      3. Roller Easy Fitess
      4. Paletka cieni Sleek

Powodzenia dla spóźnialskich!

9 komentarzy:

  1. Cienie sleek to fajny pomysł na prezent dla kogoś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły, od razu sprawdzę te rękawiczki, bo moje trochę się rozpadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowe forum o odchudzaniu. Razem możemy stworzyć coś fajnego, wzajemnie się inspirować, motywować, doradzać sobie :)
    http://noexcuses.zuuz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. w czym swieczka jest przydatna dla osoby cwiczacej,? konceptu nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie anonimowy pod choinkę zakupiłabym kurs z "czytania ze zrozumieniem". Pozdrawiam!

      Usuń
  5. oh, tak. chętnie wszystko, a przynajmniej większość spotkałabym pod choinką :D ktoś, coś, haha :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gadżety z GymHero chętnie przygarnęłabym wszystkie możliwe! :) są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry! Gdzie kupić aparat do ultradźwięków? Będę wdzięczna))

    OdpowiedzUsuń