czwartek, 3 grudnia 2015

Zdrowe brownie fasolowe

  

   Może niektórzy z Was pamiętają przepis na białkowe ciasto fasolowe, który kiedyś dodawałam. Jeśli nie, to zerknijcie TU. Dzisiejsze ciasto również jest na bazie wspomnianego warzywa, ale trochę się różni. Jest mocniej zbite, wilgotne, bardziej czekoladowe, a do tego jeszcze szybsze i łatwiejsze do zrobienia! Jeśli w Waszej diecie nie ma miejsca na gluten to koniecznie je wypróbujcie. 



Skład: 

1 puszka czerwonej fasoli
2 banany
pół gorzkiej czekolady  ( ja użyłam Terravity 70% kakao )
mała ilość wody/mleka to rozpuszczenia czekolady
kakao
cynamon
chilli

Wykonanie:

   Rozpuście czekoladę w bardzo małej ilości wody/mleka, tak żeby powstała z niej gęsta polewa. Powstały płyn zmiksujcie razem z opłukaną fasolą i dwoma bananami na gładką, niezbyt płynną masę. Dosypcie 1 łyżkę kakao i resztę przypraw wg uznania. Pieczcie w temperaturze 180 stopni ok. 1h. 


    Jeżeli macie jakieś sprawdzone przepisy na zdrowe ciasta, ciasteczka to koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach. Dodawajcie linki z przepisami - naprawdę chętnie zajrzę i wypróbuję!

zBLOGowani.pl

6 komentarzy:

  1. U mnie na blogu ostatnio wstawiłam przepis na brownie fasolowe od Wiem Co Jem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ;) lubię zdrowe wersje ciast ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam takiego połączenia, ale chyba czas nadrobić braki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fasola połączona z bananem i czekoladą? Nie wiem czy miałbym odwagę takie coś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja miałam odwagę :) I smakuje całkiem pysznie

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej, bardzo dziwne połączenie :) No ale na zdjęciu wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń