czwartek, 7 stycznia 2016

Nowy rok, nowe cele i kilka wskazówek dla początkujących trenujących.


    Nowy Rok to czas stawiania sobie nowych postanowień i wyzwań. Chcemy, żeby przyszłe 365 dni były jeszcze bardziej udane od poprzednich. Chyba wszyscy marzymy i staramy się zrealizować swoje cele. Sama mam parę planów na liście: kilka sportowych prób, zawodowych inicjatyw, kilka podróży, poważniejszych zakupów. Muszę w końcu to wszystko uporządkować i spisać na kartce. Wy już to zrobiliście? Co chcecie osiągnąć w ciągu przyszłych 12 miesięcy ? Jakieś konkrety, czy ogólny plan ?
     Po świątecznej labie i wycieczce do Barcelony wróciłam na siłownie. I co? Ja, a obok 2-3 razy więcej ludzi niż przed 24 grudnia. Żadna niespodzianka. Dla niektórych nowy rok to nowa energia, chęć zadbania o własne ciało, wzrost motywacji. W przeciwieństwie do wielu internetowych sceptyków nie neguję tego, a trzymam za Was mocno kciuki! Oby ten zapał nie był słomiany i utrzymywał się cały rok!  Kiedy zacząć, jak nie teraz ?!
     Jeżeli trening to dla Ciebie nowość, to odpowiednio się do niego przygotuj. Nie bój się spytać osoby obok o to jak działa maszyna, czy trenera na dyżurze o poradę. Każdy kiedyś zaczynał, a jeżeli jesteś początkującym ćwiczącym na sali treningowej to niech Twoją naczelną zasadą będzie stwierdzenie: „nie ma głupich pytań”. Osoby, które będą mogły Ci pomóc też poczują się docenione. Serio. 
    Chcesz czuć się dobrze podczas treningu ? Zainwestuj w wygodne obuwie i ubiór. Nie chodzi o to, że masz być „fashion Victim”, a stylówka ma być ważniejsza od aktywności. Mam na myśli to, że w odpowiednim ubiorze poczujesz się bardziej komfortowo, a czas spędzony na ćwiczeniach będzie wydajniejszy. Podnosząc rękę do góry nie będziesz się skupiał/a na tym, że masz plamy potu na bawełnianej, wyciągniętej koszulce, tylko na tym  czy prawidłowo wykonujesz ruch. Jeżeli nie masz czasu na zakupy to przejrzyj w wolnej chwili asortyment sportowych sklepów internetowych np. sporti.pl. Znajdziesz tam ubrania, obuwie, sprzęt treningowy, a dodatkowo możesz zapoznać się z autentyczną opinią innych kupujących na temat wspomnianego sklepu na: http://okazje.info.pl/sklep-internetowy/sporti-pl. To, że istnieje możliwość sprawdzenia jak inni oceniają jakość obsługi  i realizacji zamówienia u danego sprzedawcy zdecydowania pomaga w podjęciu zakupu.
    Są również inne sklepy biorące udział w programie „wiarygodne opinie” na okazje.info np. bodypak czy kulturystyka.sklep.pl  z odżywkami i suplementami. Sama mam dużo pracy, a w wolnym czasie niekoniecznie mam ochotę chodzić po centrach handlowych, więc opcja internetowych zakupów zdecydowania ułatwia mi życie. Poniżej wstawiam Wam propozycję zestawu treningowego, które możecie skompletować w sklepach posiadających certyfikat wiarygodnej opinii.



2,3 - sport. pl , 1,4,5 - answear







    Koniecznie podzielcie się swoimi postanowieniami noworocznymi w komentarzach. Jestem ich bardzo ciekawa!

3 komentarze:

  1. Ja nie mam żadnych postanowień noworocznych :) Postanowienia u mniej pojawiają się o każdej porze roku i od razu się ich trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest ich sporo,między innymi zdrowe odżywianie, sport i nauka.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od siebie na prawdę polecam Silvets.Świetny produkt wspomagający odchudzanie.Żadne środki do tej pory mi nie pomagały.Wiadomo,że samo nie zrobi się nic,ale wiele zawdzięczam temu preparatowi :) :)
    Można zamówić tutaj:
    http://nplink.net/zcUsivSx

    OdpowiedzUsuń