wtorek, 12 kwietnia 2016

#1 WSPOMNIENIA Z WYJAZDÓW: Barcelona - Park Guell !

    Wiosna przyszła, a wraz z nią chęć do działania! Budzę się ze snu zimowego i w głowie pojawia się wieeele nowych pomysłów, zarówno dotyczących blogowania, jak i pracy zawodowej i czasu wolnego. Kto dłużej śledzi mojego bloga ten wie, że uwielbiam zwiedzać. Kocham latać, jeździć, kocham spacerować po nieznajomych miejscach i poznawać nowe kultury. Na razie nie mogę się pochwalić nie wiadomo jakimi wojażami, ale mam nadzieję, że do tej "tytułowej" trzydziestki spełnię kolejne marzenia i zobaczę sporo więcej.
    Czasem sobie myślę, że chciałabym każdą część mojego życia spędzić w innym kraju, ale potem przypominam sobie jak czułam się w Portugalii i Włoszech po kilku miesiącach rozłąki z Polską. Jeżeli ma się do kogo wracać, to tęsknota za miejscem urodzenia jest nieznośnym uczuciem. Dlatego też (najprawdopodobniej) ograniczę się do podróżowania w czasie wolnym, do kolekcjonowania wspomnień z wakacji, odkrywania ulubionych kierunków, tradycji i smaków, a potem wracania do siebie. Bez wątpienia na zawsze do najszczególniejszych miejsc, wywołujących u mnie uśmiech i pozytywne emocje, zaliczać będę Portugalię, Włochy i Hiszpanię. Ze względu na ludzi, na klimat i oczywiście na przepiękne widoki.
     Dziś zabieram Was do Barcelony, gdzie przywitałam Nowy Rok. Tym samym rozpoczynam kolejny cykl wpisów, tym razem: wspominkowych! Przejdziemy się po Parku Guell, czyli okolicy, którą każdy turysta odwiedzający te wyjątkowe miasto musi zobaczyć!  Jeżeli nie chcecie ograniczać się jedynie do oglądania zdjęć, to wchodząc tutaj dowiedzie się więcej o tym bajkowym miejscu.  


 To był 31 grudnia! Pogoda marzenie!
 

 


Kocham takie panoramy!


 Lubię podróżować sama, ale z dobrym kompanem jest jeszcze lepiej. 






Nie macie planów na wiosenny dłuższy weekend? Lećcie do Barcelony! Warto!

6 komentarzy:

  1. naprawde śliczne zdjęcia, masz oko! szczególnie te ostatnie, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chętnie bym tam wróciła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Barcelonie i muszę przyznać, że to niesamowite miasto. Architektura jest jedyna w swoim rodzaju, no i ten hiszpański klimat... Chętnie bym tam wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie egzotyczne widoki :) pięknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Planuję tegoroczne wakacje w Hiszpanii, a tym postem utwierdziłaś mnie tylko w tym wyborze :)
    zapraszam do siebie: mylittlediet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń